Ledig igen

Ja nu har man morgondagen ledig igen, ingen skola med andra ord. Skön vecka bara tre dagar med lektioner och ett besök på naturhistoriska, slutar dock jävligt tidigt nästa onsdag då:)

Ibland undrar jag om man verkligen går i en så smart klass, kommentarerna som fälls och frågorna som ställs, inte är jag bättre själv när jag dras in lite för mycket i min egna lilla värld. Dagen rullade på men inte kopiatorn som inte ville som vi, trodde ett tag att den skulle explodera. Förök från många och dumma tankar och idéer kom men icke sa nicke, Christian var tvungen att komma med sina magiska fingrar.



Vet inte om jag uppdaterar så mcyket mer idag för Susanne kommer lite senare ikväll och vi ska vara lugna och snälla små flickor, gud vad jag känner att det lät fel:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0