Lägger mig nu

Tänker gå och lägga mig, ta en dusch och bara krypa ner i sängen. I morgn blir det kolla halsen hos doktorn (kan de inte lära sig att svara i telefon ch ha ett bättre system) om man får tag på dem vill säga.

Sömn borde göra så att jag orkar med skolan i morgon, lite hjälp av mitt ipren knarkande. Även fast jag sovit x antal timmar, ucsh hatar verkligen att ligga hemma och vara sjuk. Någon man längtar efter när man mår bra är att bara ha tid att få ligga i sängen och filosofera, när man väl får ligga i sägen är det tråkigt och varmt inte alls så mysigt som man hoppats och önskat.

Orkar nu ine skriva mer känner att huvudet ill explodera och ögonrn orkar inte längre vara öppna.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0