Doktorn

Jag är inte trevlig  när någon ringer innan klockan 11, inte alltid jag vaknar heller. Min morgon börjar skit vaknar av att jag hör att hemtelefonen ringer, den slutar ringa snart tänkte jag eftersom jag inte orka upp. Tror ni nte telefon jäveln ringer i x antal minuter, när jag äntligen svarar tror ni inte personen i andra änden lägger på i örat på mig.

Om en halv timme ska jag vara hos doktorn som ska kolla min hals, usch säger jag bara. Hatar när de ska ta prover i halsenoch kör ner någon pinne tills man tror man ska spy, inte blir de bättre av att de säger "lugn det kommer gå fort och inte märkas", anas normalt kan man göra men att det går fort är att överdriva. Egentligen ska man väl inte klaga för de är bara ute efter att hjälpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0