Dags att uppdatera

Vad ska jag egentligen skriva min fantasi är helt slut och inget händer i mitt liv.
Ska skriva om en typisk "hanna dag"

Det börjar med att första mobilen ringer som en galning i ca 5 min innan jag kommer till liv, 10 min senare ringer nästa mobil ilskan stiger, inte kan klockan redan vara så mycket. Man vänder sig om, somnar lite sött om när klockan det ringer för tredje gången och så håller de på ca 5-10gånger.

Nu är det ingen tid att förlora, snabbt ska de gå duscha, sminka, borsta tänder och hitta kläder samt få med sig saker till skolan. Är lite av ett under att jag kommer ihåg de mesta. "Jävla skit helvetes jävla piss fan, bussen!" så brukar de låte i mitt huvud när jag inser att klockan går lite för fort och bussen går om några minuter, på med skor och jacka, spring!

Flåsande som om jag sprungit ett maraton kommer jag ner till bussen för att se den åka, ibland har jag tur och hinenr dock inte ofta.

Skolan jag går likt alla andra från lektion till lektion ibland så kan man även få ssig en nypa frisk luft. Dagen rullar på och lunchen närmar sig, vad som skiljer lunch från lektion vet jag inte mer än att man stoppar mat i mun istället för skriver. Dags för eftermiddags lektioner när tröttheten kryper sig tätt inpå.

Gå mot bussen som tar mig hem. Nu skiljer det sig lite från dag till dag vad som händer så vi hoppar några timmar. Dags att borsta tänderna och sova eller sova och sova brukar somna med något halv skrivet sms eller vid msn.

Nu vet ni hur mina otroligt roliga dagar ser ut:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0