Blodprov

Var hos doktorn igen, blodprov plus att febern inte vill försvinna. När ska jag lära mig att ta det lugnt?

Har inga större problem med sprutor och prover men när kärringen börjar hosta just som hon ska trycka in röret i armen på mig blir man lite små galen. 2-3 äckliga rör med mitt värdefulla blod drogs och försvann ut ur min kropp och till vad, jo lite tester de måste göra för att kolla att jag inte har förhöjda värden? Är blå och svullen trött som fan, gnäller gör jag med så hej svejs på er


Kommentarer
Postat av: Agnes

Det är okej att gnälla ibland också. Det är din blogg och du skriver vad du vill :) Hoppas du blir bättre snart gumman <3

2009-02-25 @ 12:08:59
URL: http://bokstavsbarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0