383 dagar

Lite långsökt men skit samma, 383 dagar kommer gå som blixten. Spännande men ändå lite läskigt. Hr egentligen inte fattat det där med födelsedagar, ofta säger man nu är jag 16 men tänker man logiskt blir man hela tiden äldre.

kan inte direkt säga att jag inte gillar att fylla år men att det är lite överdirevet skulle jag ändå påstå. Som jag sa innan blir man hela tiden längre, inte blir man ett år äldre utan bara en dag. skillnaden är att man får ändra en siffra och vart tionde år båda siffrorna.

Om jag tänker tillbaka 383 dagar istället känns det som evigheter sedan, varför blir det att titta fram 383 dagar istället för bak verkar mycket närmare. För er som orkade räkna lite i huvudet fyller jag alltså 17 om exakt 2 veckor, fast skulle nog helre säga om 14dagar har jag levt i 17år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0