Vaxholm ikväll

Ikväll blir de krök i vaxholm och i mogon barnvakt någon mer än mig som anser att det är lite fel signaler. Lilla gudson har inte sett mig i mina ljusaste stunder om man säger så... Usch vad alkis jag känner mig men kvällen lär ju gå rätt bra eftersom jag ska börja med lite cider:)

Nu känner jag stressen krypa närmare inpå mig, klockan är bara 15.00 och jag behöver inte gå fören 18.30 och ändå har jag en miljon grejer att göra, damp.
När ska jag lära mig att varava ner, psykologen jag var hos tycker jag ska ta det lugnt, sluta stressa och sova mer på vardagarna. Men hur ska jag kunna ta det lugnt med tanke på att jag ä stressen själv men på samma gång handterar jag det, kanske inte på bästa sättet men jag hanterar det. Vet att jag går männsikor på nerverna med mitt stress och min fart som allt ska ske i, inte sitta på en stol eller slöa, allt ska ske fort och enligt mig annars blir det koas i huvudet.

Mina skavsår på fötterna har inte blivit bättre, ser rätt läskigt ut för er som ville ha info om det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0