Sova time

God natt folket är dags för mig att sova om jag inte ska vara helt galen i morgon, fredag kanske många anser som skönt och till alla räknas väl även jag. Skulle egentligen varit med Susanne denna helg men har lite för mycket att plugga så valde att vara hemma hela helgen, något jag kommer ångra något fruktansvärt redan i morgon.

Men men nu är det verkligen dags för sänen får som sagt inte bli sen i morgon, ska ställa alla klockor och mobiler som går för med min vanliga tur kommer något väldigt galet hända....

Nej varför vara nervös det är bara ett prov, inte hjälpte det när Pontus sa att man inte kunde göra det någon annan gång om det hände något eller bussen gick upp i rök. Sådant gör mig väldigt nervös jag tänker för mycket som den kontrollmänniska jag är.

Nej men för fan på mig själv måste rycka upp mig och sova tills i morgon nu, är inte direkt min framtid är bara ett prov som man inte kan plugga till(!) Svamlar jag igen, är lika bra att jag börjar skriva om John Blund som är min älskling, han får mig ofta lugn eller så gör han mig bara förbannad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0