Sova

Man blir trött av att vara ute i solen, fråga mig inte varför för jag har inget svar. Ser väldigt roligt ut kan jag säga för jag har färg på framsidan av kroppen som jag hela gårdage och dagen haft mot solen. Funderat stort på att gå och l'gga mig så att jag kanske orkar upp i morgon. Hela denna helg har jag varit uppe innan klockan 10 och inte gått och lagt mig och somnat fören runt 2. Hur kommer det sig att jag inte behövt sova ut denna helg eller är det så att jag blivit morgon männsika?

Att jag blivit morgon männsika oroar mig lite smått eftersom hur ska jag då orka med det jag gör, tänker bättre på kvällen/natten kanske är jag en vampyr eller något, där kände jag fantasin skena...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0