Segt

Fan vad segt det är att plugga, känns som det bara blir mer och mer och att jag aldrig blir klar. Håller som sagt på med svenskan och hoppas den blir klar idag så jag bara har renskrivning kvar. men som et känns nu vet jag inte riktigt hur jag ska formulera mig så funderar på att börja läsa igenom kinagrejen, gillar dock inte att blanda arbetena blir väldigt lätt förvirrad. Bästa vorde väl ändå att ta och sova en stund om jag ska orka resten av kvällens plugg...

Ibland undrar jag om jag verkligen valde rätt, vet att det är en konstig tanke men den ploppar ändå upp lite då och då spec på måndagar då jag måste plugga. Nördig som ja är kan jag tycka det är skönt att bara få sitta och skriva en hem tenta, på något mystiskt sätt rensar ja ut allt skit som finns i mitt huvud under tiden jag skriver även om det jag ska skriva oom inte handlar ett skit om det jag har i huvudet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du intresserad av att köpa några armband? :)



http://www.pendi.blogg.se

2009-04-20 @ 21:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0