Orkar inte

Bryter ihop totalt, jag klarar inte av mer... Jag är en person som hela tiden sk ha kontroll och planer och när det inte går enligt mina planer blir det kortslutning i hjärnan. Spanska var något jag trodde skulle vara hyfsat lätt, steg ett kunde ju inte vara så svårt tänkte jag men medmin frånvaro är det helt omöljigt att förstå ett skit.

Prov i morgon och jag sitter typ och skakar av frustation för att jag inte fattar de 8 sista orden jag behöver kunna. Jag orkar verkligen inte mer plugg, har redan vart ute och gått i närmare en timme och bara skrikit i tele. Vill bara ha det över och kunna få mitt äckliga ig, kan inte längre vara posetiv ligger viserligen på g nu men då har jag missat rätt mycket och inte haft ork att plugga.

Hålla skenet uppe är inte alltid lätt ibland brister det totalt och jag bara ligger i sängen och gråter för att jag inte klarar av allt, måste hela tiden klara allt har för höga krav på mig själv. Något som kanske inte syns men alltid funnits, kan verka som jag skiter i det mesta men jag vill ändå ha kontrollen och skiter jag i det, som i det här fallet pluggar jag inte har jag ingen kontroll på vad jag ska skriva på prov. Lite rörigt men är ungefär så min spanska är....

Kommentarer
Postat av: anna

kämpa på nu! sista veckorna.vet att det är svårt. sitter och gråter över kina tentan.

2009-04-27 @ 23:17:39
URL: http://annaekenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0