Onödigt ämne

Känner att spanskaär helt onödigt spec när jag ska lära mig vad olika läder heter på spanska. Inte bara de ska även lära mig vad typ spanjor, svensk och liknande heter på spanska känns som om de är onödigt vetande, räker väl med om man kan det på två språk...

Funderar på att gå ut och gå en stund typ runt och förbi 4h gården eller något, behöver röra på mig innan hjärnan exploderar av all fakta som i år har lagrats. Men orkar jag verkligen resa på mig och vandra runt borta där det luktar äckligt och där det är fullt med pollen. Kanske ska jag ändra designen istället, varför kan jag inte bara sitta ner och plugga? Sommarkänslor i kroppen jag ser slutet på terminen, livet i frihet börjar närma sig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0