Okända

Hur tusan hittar folk till min blogg, skoj är det men som vanligt förvirrar det mig. Gör inte direkt reklam för min blogg eller något jag kommenterar inte direkt andras mer än när jag blir grinig. Nog om det nu känner att det var ointressant även för mig själv:p

Ligger i sängen så som jag gjort sedan i söndags skulle jag tro, hjälper inte direkt mina betyg eller närvaro. Denna termin har inte varit så bra för mig, allt började med körtelfeber och att min äckliga hals inte vill som mig längre. Hatar att må skit och kommer väl att göra det några månader fram. HATA HATA HATA. Finns inte nycket posetivt kvar i mig just nu känns så orättvist att det alltid är jag som ska ha ont i halsen och inte orka med något. Så fort ja är frisk kommer jag dra ut, behöver men nte vara geni för att förstå. När jag väl kommit ut kommer all pollen att slå mot mig lika hårt som en bil kör in i en vägg, kommer tappa all ork och bara ligga utslagen på en bänk...

Som jag nämde min negativitet är väldgt hög just nu, vet inte heller hur jag ska lyckas bli lite gladare mer än att tänka på sommarlovet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0