Nu har jag hört allt

En 13årig flicka i USA stämmer en spermabank för att hennes mamma fick sperma därifrån och hon blev till, grejen var väl den att hans som donerade sperman hade en sjukdom som spred sig via generna, genetiskt ärftligt eller vad tusan man kallar de. Så eftersom hon ärvde det så stämmer hon nu spermabanken för att inte ha kollat upp sperman och grejer.

Alla har rätt till barn men man borde själv vara medveten om riskerna när man använder sig av en okänd mans sperma. Inte kan man förutspå hur ungen ska bli. Vad har hänt med människors IQ, idag stämemr man folk för allt kan man inte tänka efter lite.

Nu ska jag vara lite fördomsfull men vad för typer lämnar sin sperma till en spermabank om inte de som inte kan bli pappor pga av att de inte hittat den rätta. Är väl bra att de finns spermabanker man samtidigt många risker, endel saker kan man bara inte se och man gör risker men det ör man väl egentligen så fort man väljer att skaffa barn med sin partner, ingen kan se hur ungen kommer att bli.

Det är som att jag skulle stämma mina föräldrar för att jag blev som jag blev, de sidor jag kanske inte gillar att jag fick efter dem eller varför inte stämma dem för att jag inte fick t.ex fel hårfäg eller liknande. Vart är världen på väg och för ert egna bästa tänkt till en extra gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0