Np

Idag i skolan fick jag reda på att jag skulle ha Np i spanska, trodde inte man hade det fören steg tre, vilket jag vägrar läsa. Om jag ens lyckas bli godkänd på np i spanska skulle vara årets under med tanke på hur mycket jag kan. JAg ser inge ljus i det mörker jag just nu befinner mig i, fel hade jag också på valborg det är tydligen på torsdag ännu en dag att räkna.

Mörkret sluter om mig när solen inte ens vill visa sig, inte en stråle på den gråa himlen bara vindens sus i träden. Vem blir inte deprimerad av det. Inte blir det bättre för att jag måste göra alla äckliga läxor som mitt betyg hänger rätt mycket på...

ska fan sova nu mår riktigt galet i huvudet men sover jag nu vaknar jag inte fören om någon timme, lite sent att plugga då. Har redan lagt upp vad jag måste göra idag för att klara av allt, markera det viktigta i alla kina papper och om jag hinner ändra lite på svenska grejen. Men lite för jag prioritera, med tanke på att Christian är rätt hård med deadline så är det kina prio denna vecka och så får vi se vad som händer i helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0