Mobbad

Jossan mobbar du mig pga av My little Ponny? De som är så söta och roliga ibland även läskiga:p

Nej men nu sitter jag åter igen här och undrar hur fan jag ska hinna med allt, spec hur mina fötter ska överlava en kväll i ett par skor:P Men kanske dags för smink och mediciner. Om jag inte tar med mig dricka tror ni jag lyckas hålla mig nykter då? Kanske även lyckas bli helt frisk... Ska denna alkis vara på fest utan att dricka, jag har gjort det förr så varför skulle jag inte klara det idag...

Ni når mig på mobilen under kvällen och är väl hemma någon gång inatt eller något skulle jag tro

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hahaha nej då :D Bara lite ;)

Om jag inte minns fel så var det jag som kom på förslaget, haha :D

2009-04-18 @ 14:12:33
URL: http://kungjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0