minus 5 grader

Blir deprimerad bara jag tänker på det, inte avr det länge sedan jag låg i solen och sov, fick färg och var glad. Pang sa det så vart de kallt och konstigt, tänk om det är snö på valborg vad jag minns har det aldrig hänt...

Nej nog om det deprimerande vädret och tillbaka till det detta inlägg egentligen skulle handla om, någn som kan gissa? Tips är att kolla klockan.

För er som gissa på att jag skulle börja gaga på om min nya bästa kompis, John Blund igen så var det rätt. Vet inte ens hur jag kom att tänka honom, märker att min barnsliga sida med alla barnminnen kommer fram mer och mer. JAg är kanske som Benjamin Button och utvecklas baklänges, inte till utseendet men till sättet, Där lät jag nog fantasin ta över för en sekund. Nej men nu är det dags att välja film som jag kan somna till.

Puss god natt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0