Minilov:)

Nu har jag ett minilov på 4 dagar, sug på den alla ni som ska till skolan i morgon...

Idag var det helt onödigt för mig att vara i skolan, det börjar med att jag får springa som en idiot till bussen som visar sig vara sen och jag lackar ut på det där jag står och flåsar på stationen. Kommer till skolan och dagens första lektion som är drama, tror ni då inte Susanne är sjuk och inte kommer slutar med att jag får sitta i två timmar och titta på medans alla alla grupper över inför uppvisningen. Andra lektionen matte, omprov för de som inte klarade förra provet, tror ni inte jag sitter utanför lektionen då och gör inget i väntan på att folk ska bli klara inte orkade jag räkna gamla nationella prov i matte från typ 90-talet. Vi tog en lång lunch istället och tredje och sista lektionen var engelska med vikarie, vi såg någon film och inte kunde jag dra för det var min spanska lärare som var vikarie. Jag och Hanna satt och rullade en cola-flaska framför oss istället och på något konstigt sätt rulla den tillbaka till oss när vi rulla bort den, skumt. Lite pppers krig vart de också. Ja det var allt om min otroligt spänande dag:P

Är helt jävla öm i armen och det gör skit ont att röra den, varför ska sprut fan göra ont dagen efter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0