Landet

Däckade av typ två timmar i solen när jag kom fram. Fan vad jag hatar att åka buss långt, började inte så bra vinglade lite på benen efter första bussresan slutade med att jag gick ini dörren på bussen när jag skulle av. Resan kunde väl inte bli så mycket värre tänkte väl jag, sova på bussen en stund eftersom jag är åksjuk men tror ni inte Norrtälje bussen är helt full, får stå hela jävla vägen som tar 50 minuter i en varm äcklig jävla buss på motovägen. Tror fan inte det kom någon kall luft heller och till råga på allt hamnade jag stående brevid två kattburar, vet att jag gnäller men hur skoj är det att att redan ha svårt att andeas pga av pollen och så hamnar jag brevid pälsdjur....

Norrtäljestation var äckligt varmt och svinigt dyrt på stationen, de tog fan mer för en cola än vad de gör på statoil, torr smörgås köpte jag med för att försöka få något som kroppen kunde ge min snurrande hjärna. Folk som gick av vid min station måste ha trott jag var någon jävla bimbo som började gnälla om att de lukta svamt och skog. Ja men nu sitter jag där jag sitter har ont i huvudet och skulle väl inte förvåna mig om jag fått någon galen solrand...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0