Jävla förkylning/pollen

Näsan rinner som en vattenkra på högst tryck igen, vaknade av att jag inte kune andas. Varför ska jag alltid må piss, nog om et nu alla vet redan att jag mår skit så varför ägna ännu ett inlägg åt de...

Inte vaknade jag nu om ni trodde det, jag har läst ut Snabba Cash och börjat städa mitt rum. Dagens planer är inte många men e tar tid, ska skriva klart min svenska men för att kunna göra det kanske jag måste börja först. Har även planerat att räkna matte och börja med samhälls grejen samt plugga spanska. Usch nu vart det mycket och det ända jag har lust att göra är matte och svenska, nördigt värre men men vem bryr sig egentligen...

Dags för coca-cola och plocka upp alla kläder från golvet, skrika lite på kärringen och sedan skriva ut lite gamla nationela prov i matte som jag kan öva på eller svenska kanske, känns lite som jag kan matte delen dock inte sista frågan som brukar vara mvg kreterium på....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0