Jag vill inte!!!!!!

Orkar/vill verkligen inte plugga känner verligen inte för det, IG i spanska låter som en bra idé just nu. Satt 45 minuter hos kuratorn och pratade om hur jag kunde gå från psykiskt störd till "hanna normal" på mindre än en vecka, hur jag kunde stänga av mina känslor så snabbt och hur jag kunde vara så kontrollerad.

Inga lektioner eller något nytt idag, gick bara runt och kollade på 3:ors projekt arbeten, var med i en film och såg lite ja vad ska man säga mongo ut. Dagen rullar på väntar på Becca som skriver prov så vi kan dra till centrum en snabbis innan jga måspte vara hos kuratorn, 20min tog det när jag fick kontrollen över allt och hade organiserat upp allt.

Ja nu sitter jag här och skriver och funderar på att kolla i matteboken istälelt för spanska, vem prioriterar spanska mer än matte liksom, nördig som jag är tycker jag matte är skoj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0