Jag ska lyckas

Nu när det är lov ska jag orka/lyckas göra om min bästa vän, bloggen. Nej men nu skämta jag bloggen r inte min bästa vän haha är mer en syselsättning och en kalender, när jag ändå sitter vid datorn kan jag lika gära skriva allt som händer/ska hända på internet, når det alltid nästan.

Känner att jag kom från ämnet lite. Jag ska som jag så länge nu har sagt ändra designen, skoj när man väl börjar men ett helvete att börja, hittar hela tiden annat att göra. Nu mitt från ja ingenstans ska jag passa på att säga att min näsa är lite rosa/röd på grund av dagens sol. Men ska ändå läsa minst 30 min ute under veckans gång, åker jag till landet ska jag ven plugga matte på bryggan.

Hopp hopp vart ska jag hoppa nu då, i sängs kanske? Nej men fy jag känner att även min torra humor blir som en öken. Så innan jag skriver massa konstigt som jag själv inte ens kan förklara ska jag logga datorn eller möjligen se en film. Sov så sött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0