Hemma igen

Kom just innanför dörren eller ska jag vara uppriktig kom jag hem för ca 30 min sedan bara att jag åt massa hallon. Min dag har varit lugn och skoj har dock äckligt ont i fötterna, skavsår. Vandra runt i stan i det härliga vår vädret, mitt i allt en fjortis uppenbarar sig, vart känner jag igen henne från???? Hjärnan arbetar på högvarv och så kommer jag fram till Kissie, vat att jag läser hennes blogg pga av ett gott skratt åt hennes försök till att vara seriös. Inte lite diskret kom jag och Hanna typ på exakt samtidigt vart vi sett henne och bara kissss ja längre hinner man inte.

Nog om den människan nu och tillbaka till mina skavsår, de gör ont och värker hade nya skor på mig utan strumpor, vem tänker på sådant när man har sommarskor på sig. slutade med att jag fick köpa strumpor på H&M och sedan plåstra om fötterna när jag träffade mamma några timmar senare. Lite mer än bara strumpor fick jag med mig hem, klänning/tröja och en koffta, bilder i morgon om jag hinner.

Nog om mig och mitt liv idag dags för min kära hjärna att få sig lite sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0