Frukost

Hur kommer det sig att när man är ledig så vaknar man bara någon timme efter att klockan skulle ha ringt och är super pigg? Vaknade för ca 30min sedan och kände mig inte alls trött och så somna jag ändå rätt sent inatt, en timme gör stor skillnad i humor och kraft.

Svinigt sugen på frukost även fast jag har ont i magen, jag som aldrig hinner/orkar äta frukost på morgonen annars. Valmöljigheter finns
- Äta frukost
- Duscha
- Sitta kvar vid datorn
- Plugga
- Sova en stunt till

Sistnåämda skrev jag upp för jag fick en våg av trötthet över mig men men skulle mest tipa på att jag äter frukost vid datorn till någon rolig film jag ladda ner igår. Hoppas ni har skoj i skolan eller vad ni nu gör, puss hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0