Duscha

Varför mår man alltid bättre efter en dusch, att bara stå i duschen och känna de varma strålarna träffa kroppen. JAg har i alla fall läst ca 100 sidor ur Snabba Cash. Ska nog öppna matteboken också orkar så fan heller inte plugga spanska. Så länge jag lyckas få G är jag nöjd, satsar så inte på spanska det är tråkigt och ointressant.

ska jag bekänna en sak så gillar jag matte och har inga större problem med att sitta och räkna någon timme, känslan av att köra fast totalt och vara nära och ge upp för att sedan knappa in lite siffror i hjärnan och poff så är svaret där, helt underbart lite som en matteorgasm:p

Nog från mig och mina snurriga tankar för denna gång, back to reality

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0