Bye bye

Nu drar jag till Vaxholm och kommer någon gång inatt. Eftersom det inte blev något med Oliver i morgon ska jag hämta hem syster från dagis som jag säger, hon går tydligt i 2:a klass:s.

Mitt korta meningslösa inlägg är ännu en gång slut till eran fördel kanske, vem orkar egentligen läsa långa tråkiga och ja meningslösa inlägg. Kommit fram till att kortare är bättre speciellt när jag just skiver om absolut nada.

Har även kommit fram till att jag gillar röda läppar de ser lite skoj ut mn har man då läppglans över ser man ut som en clown med botox i läpparna. Tilla alla läppstifts användare där ute, använd inte läppglans till läppstiftet i alla fall inte överdrivet mycket ni ser ut som kattkvinnan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0