Bra dag

Dagen började som sagt inge vidare fick lite utbrott på min mor eftersom hon tyckte att jag skulle städa mitt rum, vilket jag hatar och tycker är onödigt eftersom jag hittar noll då. städat vart de i alla fall, kstade ut 3påsar med skräp(!?) hittade en handväska som jag tappat bort men inga skor, känns som jag nämt det här tidigare idag men men jag skriver på. Min spegel kom upp på väggen och lite sådant, för en gång skull ser jag golvet i mitt rum men frågan är väl vart tusan la jag allt?

Känner att ja varit riktigt duktig idag men hade nog kunnat vara lite mer effektiv med mitt pluggande och fått svenska saken klar, alla citat klara ska bara sätta ihop allt till en fin liten text vilket var svårare än jag tänkt. Måndag i morgon vilket betyder upp tidigt till skolan därav mitt tidiga vardagliga inlägg om John Blund. Kanske ska jag skita i att ägna mig åt John Blund idag men vad vore min blogg utan mina barnsliga och förvirrande inlägg?

Hur kommer man ens på något som John Blund och varför är man inte rädd för honom, han kommer och strör magiskt pulver i ögonen på en så man somnar, som barn vill man inte sova man vill vara uppe och leka med alla leksaker eller bara springa runt. Man var rädd för monster i garderoben eller under sängen men inte för John Blund, även han måste väl klassas som ett slags monster om man tänker efter.

Det var allt för mig idag, ska krypa till kojs och försöka hinna med bussfan i morgon så jag inte blir sen:)
puss god natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0