Badberget

Minns fan inte vad det var för dag mer än dagen innna jag åkte till landet. Kvällen började med nada planer och slutade som vanligt med stjärnor i taket. Var skoj, jag och Jossan hitta en till saluskylt som vi lekte med på stationen innan den försvann ner i vattnet. Malcolm den busungen brände mig med sin cigg på läppen och dum som han var gjorde han det på sig själv sen för att han råkat göra det på mig, hans straff förvirrande jag vet.

Folk kom och gick och helt plötsligt stod polisen där med en vodka flaska i handen och fråga om det var vår flaska de hittat, självklart inte bar vårat svar. De måste väl ändå ha fattat att vi ljög man sitter inte i en klump och ser dum ut i onödan... När fan ska  jag lära mig att inte dricka vodka som vatten?

Kvällen slutade i alla fall hemma hos mig och med att Malcolm och Carl sprang fram och tillbaka som yra höns. Senare ikväll eller i morgon kommer iite kort om vad jag tyckte om mitt lov. Men nu ska jag nog titta film eller varför inte äta middag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0