Aerosol

Har varit på intervju/möte eller vad tusan man ska kalla det med två st arbetar på Aerosol, väldigt lärorikt ska jag säga. I närmare två timmar satt jag där med Jossan och Frida, vi fick även se hur man gör när man fyller hårspreys burkara.

Har alltid trott att man gjorde burkarna inte att man fyllde dem, ni skulle ha sett oss där vi stod och fotograferade alla burkar som små turister. Vem kunde tro att de gjorde hårsprey så som känfa märken som "Proffs". Personerna vi pratade med var i alla fall super trevliga och bara gav information. Lite skraj vart jag nog ändå när det började ringa under vistelsen i själva tillverkningslokalen, inte hjäpte det att vi för tillfället pratade om just säkerhet.

Var roligt och över förväntat, har inte tänkt på det som ett stor företag utan mer som någon lokal grej där man gör lite burkar men ändå inget mer, visade sig att jag hade fel, totalt fel...

Lite bilder från prudukter som man fyller på/gör där





På bilderna ovan syns inte ens hälfen av alla flaskor/burkar som de producerar. För att knyta ihop allt så sluta det med att vi fick två hårsprays flaskor var och en massa rolig information:)

Kommentarer
Postat av: frida

haha turister va rätta ordet xD Men roligt var det :)

2009-04-24 @ 18:49:33
URL: http://fridasoderlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0