3 dagar

Nu kommer baksmällan, inte skoj fy fan vad det vänder sig i magen på mig. Aldig mer säger jag ofta, dagen efter sitter jag med flaskan i handen och är alkis igen.

Vet inte längre vilken dag det är eller vart solen tog vägen, mitt redan förvirrade liv är ännu mer förvirrat tydligen så var det möjligt. Gårdagen då, idiotiska som vi är gick vi på spåret med flaskan i handen och hade tävling, fölorade surt nog. Det jag minns av kvällen var mest från stationen när vi vänta på MIcke (hata) och Emil och när de vänta med oss på att vårat tåg skulle ta oss hem. Min redan borttappade röst är snart helt försvunnen för skrek som en besatt galning på Micke igår hur mycket jag hatade honom, hade innan tänkt ut en plan att varje gång jag tänkte ordet hata skulle jag hålla käften...

sova vidare kanske?

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vi var tragiska ^^

2009-04-09 @ 18:19:14
URL: http://kungjossan.blogg.se/
Postat av: tomas friberg

hahahaha jävla fjortis du är:P orka dricka, jag dricker aldrig^^

2009-04-12 @ 19:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0