:)

Efter att ha sprungit till bussen hela veckan är det äntligen fredag. En chans att vila up sig eller inte, en helg full med planer står runt höret och bara väntar.

Dagen började som vanligt med att jag steg upp för sent och var tvungen att stressa ner till bussen. Men ett gott skratt fick jag sedan när vi under dagens idrottslektion hade dans. snurra runt och se allmänt dum ut kan vara mycket underhållande. Instruktöreerna var ett gammalt par och dansen vi dans var säkert från deras ungdom, varför vi ska lära oss sådant har jag aldrig förstått och kommer troligen aldrig att göra det heller men men huvudsaken är att man har roligt:)

Men nu har jag inte längre tid att sitta här och mögla

Ha det bäst
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0