Dålig humor?

Den efterlängtade lördagen är redan över:( Både skratt och tårar plus liten ålderskris har jag hunnit med.

När jag idag diskuterade vad jag ville få ut av mitt liv kom jag fram till att ja ska gå ut gymnasiet, resa runt jorden och studera utomlans innan jag fyller 25, 9år kvar tänkte jag då men sen kom jag på att shit det är bara 8år och paniken började växa, hur kan man ha sådan stor åldersnoja? Livet är helt enkelt kort och man måste göra det bästa av det. Min kära vän hade en sådan tajminig och sa att jag skulle skriva "Benke köper ludd på ica maxi" på mobilen (ordlista och utan att ändra), som den dåliga humor jag har började jag att skratta högt där jag satt för mig själv på bussen.

Att baka pepparkakor är inte så lätt som man kan tro, att kavla ut degen oh få den perfekt är inte heller det lättaste men tillslut had Hanna gånger två lyckats göra 24 gubb-, och gumformiga pepparkakor. Lite fel räkna vi dock vart en gumma för lite och en gubbe för mkt men det problemet var lätt löst (bilde från baket kommer upp på fb).

Men inte är min dag slut än har hunnit med väldigt mycket känner jag. Efter att ha stressat runt hemma några minuter va det bara ut igen och springa till tåget som gck 10min innan jag trodde för sl hade fel, lite smått irriterad sitter jg sedan på tåget mot roslags näsby där jag ska möte två från klassen. Bowling säger jag bara. Inte är det min grej direkt men sist kom jag i alla fall inte och ett gott skatt fick man åt de allt mer och mer påverkade männen på banan brevid. Något som var extremt underhållande var dansmatta, trodde nästan fötterna kulle ramla av medans man stod och hoppa som en idiot och hoppades på att träffa rätt:D

Haha känner att min text är väligt tråkig just nu så sk sluta innan ni dör av tråkighet

puss godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0