Störd

Lite galna idéer slår aldrig fel Susanne och jag åkte iväg för att titta på stjärnorna vid Rösjön frågamig inte varför vi skulle åka ändå dit bort, tror ni inte vi missar bussen också och är tvungna att gå. Komiskt nog kommer vi fram men vågar inte riktigt gå genom "skogen" som är innan man kommer ner till själva sjön och huset vi tänkte vara vid. Efter att ha vandrat de kanske 2km sätter vi oss på stationen och väntar på bussen för att sedan hoppa av vid någon random skola.

På skolan satt vi och tror ni inte de kommer några killar och sätter sig enbit ifrån oss och tittar runt hörnet på oss, såg ut som han kissade en gång började skratta hysteriskt åt det.

Haha vilken chock folk som körde förbi stationen måste ha fått, två hrlt galna tjejer står och hoppar runt och tror att de kan dansa svansjön. Man märkte att bilarna körde ut i mitten och lite över till det andra körfältet när de närmade sig och såg vilka idioter som stod på stationen.

Ibland är det nästan så att jag funderar om jag inte borde sitta inne på något hem men vad är felet med att leva livet och bara ha roligt, är det fel att inte tycka det är pinsamt varför "växa upp" hur roligt har man när man sitter och tittar på varandra en hel kväll. Jag är störd, har galna idéer och skäms inte för det.

Vill tacka Susanne för denna underbart galna kväll<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0