Slut

Så var julen nästan slut, idag är det julafton med moster och hennes familj. Ja vad kan man säga om gårdagen mer än att tomten kom med någon läskig mask på sig men han var i min ålder så what ever.

Ja vad fick man i julkapp då mer än pengar och en locktång som jag redan hade (suck mamma) tillsammans med syran fick jag wii, tror ni inte jag har sutit klistrad framför Guirat Hero som en idiot de senaste timmarna, tror jag satt uppe till 2 inatt som någon zombi. fick också min kära rosa mobil som bonemanget inget fungerar till suck igen säger jag bara, måste åka och fixa det i mogon bland alla andra förvirrade människor.


Nej men nu har jag inte tid med detta mer moster is on her way and I need 2 go

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0