Sl against Hanna

Sl måste ha något emot mig har idag missat 6 bussar på lite över en timme. Allt började med att jag fick sms 5 min in´nan bussen skulle gå dum som man var tog jag på mig högklackat och sprang, trodde lugnorna skulle explodera sitter fortfarande nu 4 timmar senare och har svårt att andas. Tror ni inte buss jäven åker exakt när jag kommer till stationen och att bussen efter är ej i trafik.

Bussarna ska som täby/vallentuna bor kanske redan vet att bussarna ska matcha in varandra vid hagmovägen men tror ni inte min andra buss åker när busse jag sitter på stannar, var så jävla sur att jag gick två stationer för att lugna nerverna. Inte blir resan hem bättre man ser bussen komma man springer i klackar och tung väska först nerfr sedan uppför och just när jag kommer fram till bussdörren slår hani igen den ochtäller sigpå gasen. Sitter i kylan och väntar på nästa buss som är sen och tror ni inte att bussarna som sa vänta på varandra åe så att det är hlt omöjlgt att hinna, den ena kör när dn andra stannar. Nästa buss ar hela 10 minuter sen så ar inte särskilt glad på SL

Varför kan man inte vara lite snäll inte behöver man väl smälla igen dörren när man står utanför och gasa, det gör att de bara bir hatade jag kan först att de skulle ta en himla tid att vänta in folket men om man står utanför blir man bara förbanad.

Började i min ensamhet fundera om SL hatade mig på någt sätt när jag satt själv på stationen med isbitar till fingrar och kalla fötter, fick då ett skojigt sms av en kompis som sa att de troligen hade min bild i bussen och att man skle jävlas just med mig. Det var hela ljuspunkten med denna bussfärd men nu ska jag nog komma på en ljuvlighämd

Love u all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0