skvaller

Jag är lite av en skvaller galning, idag läste jag en skvallertidning men blev lite små irriterad över att de hade tagit bilder på osminkade kändisar och jämfört dem med när de var sminkade. Det är väl inte så faligt tycker ni säkert men grejen var att alla kommentarer var negativa när de inte hade smink. Det blir som att man blir tvungen att ha smink, att kändisar är vanliga människor visste vi väl alla varför måste de hela tiden se perfekta ut.

Jag kan hålla med om att man kan göra mycket med smink men att säga att någon ser hemsk ut och att man borde ta skydd för monstret är bara elakt. Den som skrev artikeln var säkert någon gammal gubbe (glömde kolla det). Jag har inga större problem med att gå utan smink och gör det också ibland men inte kan jag necka att man ser piggare och gladare ut med smink. Tror dock det beror på att man har det som vanna att se de flesta tjejer med smink.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0