PLUGGA!

Usch  morgon har man två prov och jag skojar inte när jag säger att jag verkligen inte kan något.
Ser så fram emot dagen som kommer gå ut på att jag sitter med min mattebok och inte fattar ett skit eftersom boken är helt galen...

Men får tänka på de glada minnen sen igår när jag satt med min blivande gudson i knät eller kanske tänka på att det bara är fyra dagar kvar till lovet.

Sitter och funderar på något roligt att skriva om, all för att skjuta upp mitt pluggande men någon gång måste jag ta steget och öppna boken. Helt värdelöst känns det jag vet redan att jag inte kommer klara provet och jag kan plugga på historia under lunchen, dumma ursäkter måste vara positiv och tro att jag klarar det...


Kommentarer
Postat av: Becs

Usch plugga, asså vem orkar nu? x)

2008-12-14 @ 17:21:59
URL: http://bananabecs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0