Panik

Usch säger jag bara har inte folk bättre för sig än att slå sig fram genom affärerna. Skulle och fixa mitt comwiq men tro inte att de gör fel igen! Fungerar fortfarande inte. Passade på att gå in på Kicks något jag ångrar stort nu i efterhand, var som ett zoo och människorna var djuren. Folk ville byta sina klappar och köpte högar med parfym förpakningar som var på rea.

Dum som man är så valde jag att gå ännu djupare in i havet av människor, mycket var slutplockat till och med nagellacken men efter lite letande så fan jag dem i ett hörn och vägen tillbaka till kassan började. Levande tog jag mig därifrån men lite undrande är jag ändå varför man väljer att springa ner på rea det skiljer inte många kronor och är det värt att få armbågar i sidan för några kronor.

Något jag blir ännu mer irriterad över är att endel bara tänker på sig själva, barnvagnar som står mitt i gångarna och tjocka tanter sm står och pratar helt omöjligt att ta sig runt dem.

Nej men nu ska jag nog vara nördig och spela Guitar Hero eller varför inte fortsätta fixa bloggen har funderat på att ändra den totalt igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0