Överaskningen

Ja nu är den långa planeringen och genomförandet av operation överaskningsfest över, både lite sorligt och skönt.

Gick upp hela fyra timmar jag skulle iväg men tror du inte jag ska agera barnvakt en timme innan så att jag blir jätte stressad. Irriterad som tusan var jag eftersom jag skulle hinna hämta upp kvällens dricka och fixa lite hos Susanne samt kidnappa Jossan vid tåget. Kvällen vart iaf lyckad vi lyckades med både tårtan och bålen, hallontårta och alla som känner mig vet att jag är galen i hallon bålen var enligt mig rätt äcklig.

Lite synd tycker jag om Jossan sitta på Roslagsbanan och bussen med den underbart orangaperuken på huvudet måste ha känts helt underart, allt är dokumenterat måst bara orka lägga in på datan. Det är sådanna minnen vi kommer att skratta åt när vi har blivit gamla kärringar och spelar bingo och pratar med oss själva.

Söndag idag då borde ha pluggat matte men tror ni jag gjort de eller, nej kom inte ens för mig att öppna min bok men lite duktig var jag dock som gjord svenska filmanalysen om den blev bra är ett helt annat kaitel. Men för oss gamla börjar det nu bli säng time för att orka med morgondagen som tyvär är måndag ända posetiva är de roliga människorna i skolan och en dag närmare lovet.

Puss godnatt

Kommentarer
Postat av: Becs

Riktigt nice kväll =D

2008-12-09 @ 19:21:36
URL: http://bananabecs.blogg.se/
Postat av: Whooooaaaa

Du och Blondinbella är dom bästaste

2008-12-11 @ 18:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0