ONT!

Det är ingen överdrift när jag säger att jag är sämst med bussar, missade TRE(!!!) bussar i morse. Inte nog med det inte hade jag gjort svenska grejen, läst samhällsbajset eller övat spanska. Känner att jag börjar tappa allt behöver lov.

Efter dagens sista lektion som var spanska åkte jag och Susanne iväg till centrum, lata som vi är tog vi tåget en station fick dok springa 5-10meter för att hinna med tåget. Julshoping måste vara det tråkigaste som finns, jag är nog egoistisk av mig. Ville bara köpa paket till mig själv och inte till andra. Från affär till affär sprang vi tills fötterna värkte då vi avslutade med donken<3

Men inte var det allt har även hunnit planera min helg iaf delar av den mer får ni veta på söndag. Men måste sova nu så jag har en chans att komma ur sängen och hinna med bussen i morgon puss godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0