Morgon

God morgon på er passade på att ändra lite till i min blogg men behöver synpunkter, jag vet inte om det blir för jobbigt att läsa när allt blinkaroch har sig. Ska passa på att berätta att den blåabakgrunden ska bort och bli svart samt att texten blir troligen rosa.

Hur ser min dag ut idag då
Fixa lite med wii
Comwiq skiten ska börja fungera om inte affären vill ha den upptryckt
Kanske fixa klart bloggen lite beroende på vad jag orkar
Dyker skert upp någt mer men för tillfället är det lugnt


Kommentarer
Postat av: Akuten-pojken

Epilepsi is the shit.

2008-12-27 @ 16:52:07
Postat av: Hanna

Var det jag misstänkte:p men är dock inte meningen att folk ska få anfall

2008-12-27 @ 20:28:57
URL: http://lifeashanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0