Lillördag

Inget har hänt i mitt liv förutom att jag begravt mig under skolböcker, nej det var en lögn jag har inte orkat plugga men hoppas ändå på att få G i natur och excel men hur svårt kan det vara.

Busshelvete säger jag bara varför kan de inte gå som jag vill, när jag ska till skolan eller har stressigt åker den alltid när den ska men om jag står på stationen och väntar är den ALLTID sen. Kanske är dags att börja övningsköra så att man kan ta körtkort när man fyller 18 (två år två månader).

Just nu sitter jag på min stol och ser mig om i rummet dels för att få några idéer som jag kan skriva om och dels för att mitt rum är upp och ner. Blicken landade på nästa termins schema som är nice utom tisdagar då jag kommer ha 4.5 timmar med Tetris, de som känner mig har säkert hört om hur cp jag tycker han är, min Tisdag kommer börja med datakunskap, klassråd (tetris), samhäll (tetris) lunch, Historia (Tetris) och språk dagen är som gjord att skolka från. Men börja halv 11 på fredagar tackar jag inte nej till man kanske klarar att gå ut en fredagskväll då utan att somna i någons soffa eller säng:) Gud vad jag bara skriver om helt ointresanta saker hoppas ni lever än men jag ska gå och lägga mig och vänta på John Blund Puss godnatt ha det bäst och sov sött <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0