Gnällkärring

Idag har det inte hänt så mycket. Behöver intesäga så mycket om min morgon ni vet redan vad jag gjorde. MUF var och dela ut pepparkakor idag, visst jag gillar modernatera och så men att stå på en skolgård halv nio en onsdags morgon. Man ska vända sig mot unga man ska låta dem vara delaktiga man ska vara si och så, jag iaf gick bara rakt förbi man är sen och på dåligt humör  man är seg och trött, inte blir man så glad när någon stoppar en och bjuder på en pepparkaka känner mig just nu som en riktig kärring som gnäller om allt.

Varför inte låta minderåriga skaffa sig en egen uppfattning utan att de står på skolan och gör reklam, fick också höra att det var olagligt.

Efter pepparkaks morgonen ville jag bara hem igen men som den duktiga elev jg är så var jag kvar i skolan men nu när jag sitter här i min obäddade säng undrandes vart dagen tog vägen. Jag vaknar, missar bussen sen blinkar jag och då ligger jag i min säng och väntar på John Blund, vart tar dagen vägen? Tiden bara flyger iväg dags att den saktar ner så jag hinner med.

/Gnällkärringen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0