FAKE

Haha jag kom inte till sängen jag hamnade på en fjortis brors blogg fy fan vad jag garvar han skriver om att hon photoshopar sina bilder innan hon läger upp dem haha.

Samma person hade fest i veckan eller något med 18årsgräns men hon själv är 17. Är det inte lite idiotiskt? men är man blåst så är man. Hennes egna bror skrev om vilken flopp det var att ingen kom och att hon själv inte ens var där.

Läser nog andras bloggar för mycket speciellt hennes men så himla roligt att läsa fjorisblogg.

Verkligen försöka utnyttja sitt b-kändisskap till max om man ens kan kalla det b-kändisskap. Undrar varför endel människor blir kända egentligen inte är det för att de är smarta (finns undantag), inte heller har de gjort något som gör att de förtjänar sitt ändisskap. Usch vad jag låter som en gnällig surkärring men för lite liv.

Ojoj är det inte tomten jag hör utanför mitt rum...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0