FAIL!

Dagen började riktigt dåligt med att jag försov mig till halv åtta och fick springa till bussen, men vadå det gör du varje dag tänker du säket. Men idag var det verkling springa ville inte komma sent till matteprovet som jag failade hårt på.

Var inte direkt någon skön åndag somnade under historian och önskade bara att dagen kunde ta slut men icke en lektion kvar, geografi ämnet jag älskar mer än något annat (not).

Jag måste uppfattas som en rikigt gnällkärring men ve niad jag skiter i det, så nu sk jag fortsätta gnälla om min hemska dag som börjar bli bättre. Men har sådan damp på datorn att jag tror jag ska träna lite på min spanska eller sova en stund men risken finns att ag inte kan sova inatt då...

/Gnällkärringen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0