:)

Jag är glad och pigg har äntligen fått sova mina 12 timmar per natt. Man känner sig mycket trevligare jag sa till och med god morgon till min familj istället för att morra jag är hungrig och stampa upp till rummet igen. Vardagar är nog inte roliga för min omgivning jag bara ger sura blickar och smäller igen dörre innan spurten ner till bussen.

Tillbaka till min dag vill även gratulera min kära mamma som fyller år idag. Hela släkten samt vänner till familjen ska komma ikväll för att gratulera henne så blir väl att jag får sitta hemma men vad gör det hur ofta träffar men dem egentligen.

Ska nu blädra igenom dagens tidning och se vad de har skrivit om för skit idag, kanske får ni också veta mina tankar och åsikter om dagens artiklar senare idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0