En dag kvar:)

Nu är det bara julavslutningen kvar finns inga ord som beskriver hur skönt och efterlänktat lovet varit.

"Låt den rätte komma in" är tydligen med på någon topplista över årets filmer, inte kan jag hålla med om det.
Om man läst boken innan som jag gjorde och såg filmen så kan jag ärligt säga att filmen inte var bra. Visst jag är inget fan av skräck och vampyrer men att läsa boken var spännande men samtidigt väldigt äckligt. Författaren beskriver så att man riktigt kan se det framför sig och det är inga trevliga scener.

I filmen utelämnar man också viktigt delar som att han var pedofil och att han överlevde något som inte framgick alls i filmen. De delarna gjorde att manförstod mer av handlignen och varför de agerade som de gjore, är det för att "skona" folket från att  uppleva de hemska med pedofile eller tog man bara bort det för att tiden inte räkte till? Inte förtjänade filmen att komma på nionde plats. Om ni ändå är sugna på Låt den rätte komma in läs boken och se inte filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0