En dag kvar

I morgon är det julafton och om exakt 24 timmar går Kalle Anka på TV som jag troligtvis inte kommer titta på bara höra ljudet från. Vem gillar inte Askungen? men ska bekänna att jag ver lite rädd för hennes styvmamma när jag var mindre.
Den glada julen är åter här men fortfarande har jag ingen julkänsla. Har jag växt ifrån julen? Omöljigt är fortfarande som ett litet barn springer runt och hoppar och vill att tomten ska komma med mina paket så jag kan öppna.

Passat på att piggat upp mig själv genom att läsa sveriges största fjortisblogg, kan vara riktigt underhållande som jag sagt innan. Jag börjar nog bli lite störd med tanke på att jag inte vart ut sen i torsdags (nästan en vecka!) höjdpunkten på tiden var nog när jag köpte ipren. Vilken början på lovet säger jag bara men än finns det tid för skoj.

Har även fått första julmesset, det kom redan igår:O. Krävs lite förklaring enligt mig och här kommer den, min gamla klasskompis skulle åka till sitt landställe där hon ej har kontakt. Förstår inte hur hon ska klara sig jag blir helt panikslagen om mobilen inte fungerar eller när den har slut på batteri, lika så när internet inte vill som mig första man gör är att skrika PAPPA!!!!! Ibland tycker jag lite synd om min familj som måste stå ut med galna mig men men jag är som jag är inget kan ändra på det :)

Läste igenom texten och skrattar åt den jag måste uppfattas som ett bimbo speciellt efter sista delen men vet ni vad I don't giva a fuck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0