Den förvirrade

Åkte med pappa idag för att välja ut hans julklapp till mig man kan säga att jag vart förvirrad och förstod inte så mycket men vem gör det egentligen? Tänker inte säga vad det vart men den är rosa iaf, så också en snygg mobil sen när ja ska byta min 3mobil. Alla funktoner en mobil har vem förstår sig på dem, dagens mobil liknar mer och mer små datorer (ångrar lite att jag inte valde en minidator). Huvudsaken är väl ändå att man kan ringa och messa, jag är själv dock mobilnörd går aldrig utan i stort sett, paniken kryper sig närmare och närmare när man ser att batteriet är snart slut.
Såg för kanske ett halvår sedan en mobil i affären som var till för de äldre, den hade stora siffror 0-9 samt en röd- och en grönknapp inget mer. Var nästan så att man skrattade en mobil man bara kan ringa på utan färg. Vi är väldigt bortskämda med tekniken vi idag har med ett enkelt knapptryck ka vi prata med någon på andra sidon jorden.
Jag äger inte att jag inte gillar tekniken, är riktig mobilnörd och skulle inte klara mig länge utan den.

Nej men nu sk jag nog sova så jag kanske hinner i morgon så sm jag gjorde idag

/den förvirrade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0