2008 snart slut

Snart är 2008 slut och 2009 här. Jag sitter med resten av mitt naturgodis och funderar på vad jag egentligen har gjort under året.

Utan att jag tänkt på det har man sagt upp ktakten med ett antal personer, vart på niornas bal och slutat  grundskolan.

Något jag inte förstår är varför man firar det nya året med en stor fest, fira in det nya året så att det blir ett bra år. Men vilken start det blir först är man vinglig på benen och vaknar upp med baksmälla. Men man väljer ändå att fessta sm aldrig förr.
Skumpan är lite överdriven vem gillar den egentligen och varför köpa en flas a när man kanfå vitt vin som smackar exakt som skumpa fast priset blir några siffror mindre.

Har inte så mycket att säga nu för tiden har märkt att en stor del av mitt liv är skolan och personerna där, saknar dem faktiskt om jag ska vara ärlig.

Måste ha coca-cola nu känner hur beroendet tagit över mig, kostigt nog blir folk inte beroende av andra läsksorter mer än just cola något jag tycker är väldigt konstigt

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0